Darbs Lielbritānijā biroja administratoram

Vakance Anglijā vēstniecībā

Latvijas Republikas vēstniecība Apvienotajā Karalistē aicina pieteikties kandidātus uz vakanto biroja administratora amatu.

Galvenie amata pienākumi būs:
– Veikt saņemto un nosūtāmo dokumentu izskatīšanu un reģistrēšanu elektroniskajā lietvedības sistēmā;
– Kārtot vēstniecības lietvedību un veikt dokumentu arhivēšanu;
– Nodrošināt saraksti ar Apvienotās Karalistes un Latvijas valsts un pašvaldību institūcijām administratīvos jautājumos;
– Veikt pārstāvniecības vadītāja vietnieka palīga pienākumus (koordinēt darba kalendāru, atbildēt uz ielūgumiem, organizēt komandējumus un darba braucienus);
– Risināt ar vēstniecības administratīvo darbību saistītus jautājumus;
– Iesaistīties vēstniecības publiskās diplomātijas pasākumu īstenošanā.

Prasības pretendentiem:
– Pretendentiem jābūt Latvijas Republikas pilsoņiem, kuru pastāvīgā dzīvesvieta ir Apvienotā Karaliste;
– Augstākā izglītība;
– Zināšanas un pieredze lietvedībā;
– Augsta atbildības sajūta;
– Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
– Labas darba organizācijas prasmes; spēja strādāt dinamiskā un aktīvā vidē;
– Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas;
– Labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku.

Alga Lielbritānijā:
Mēs piedāvājam mēneša atalgojumu – 2 250 GBP (bruto).

Pieteikties darbam Lielbritānijā:
Aicinām pieteikties vakancei līdz 18. augustam, sūtot CV un motivācijas vēstuli ar norādi “KONKURSS” uz e-pastu: embassy.uk@mfa.gov.lv
Vai uz vēstniecības pasta adresi: Embassy of Latvia, 45 Nottingham Place, London, W1U 5LY
Papildu informācija vēstniecības tīmekļvietnē: https://shorturl.at/amrIQ

DarbsĀrzemēs.lv brīdina:
Tā kā vakances ir ievietojuši dažādi cilvēki un firmas, aicinām būt uzmanīgiem un izvērtēt katru piedāvājumu nopietni, sevišķi gadījumos, ja tiek prasīta priekšapmaksa.

Cita noderīga informācija mūsu lapā:
Skatīt visas vakances Lielbritānijā šeit.
Atpakaļ uz sākumlapu – darbs ārzemēs;
Ja esat ārzemju darba firma, ievietojiet savu darba sludinājumu šeit bez maksas.